Visszatérítési szabályzat

Visszatérítési és visszaküldési szabályzat


A Modern Emelő célja, hogy kiváló minőségű termékeket és kivételes ügyfélszolgálatot nyújtson Önnek. Az Ön elégedettsége a mi prioritásunk, ezért 30 napos garanciát biztosítunk. Ha bármilyen okból nem elégedett a vásárlásával, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségi oldalunkon.

Lemondási szabályzat

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendelés módosítását vagy lemondását a rendelés leadásától számított 24 órán belül kell elvégezni. Ezen időszak után előfordulhat, hogy nem tudjuk teljesíteni a kérését, mivel a rendelés már feldolgozás alatt állhat. Ha 24 órán belül lemondja, a visszatérítést 10 munkanapon belül feldolgozzuk.

Visszaküldési szabályzat

30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk az eredeti csomagolásban visszaküldött, nem használt termékekre. Azonban nem térítjük vissza a használt, viselt vagy normál használat vagy helytelen használat miatt sérült termékek árát. Ha érvénytelen okból vagy a 30 napos időkereten kívül küld vissza egy nem jóváhagyott terméket, fenntartjuk a jogot, hogy a vételár akár 25%-ának megfelelő újrakészletezési díjat számítsunk fel.

A visszaküldés megkezdéséhez küldjön e-mailt nekünk a kézbesítéstől számított 30 napon belül, megadva a rendelési számot és a visszaküldés okát. Minden visszaküldést csapatunknak jóvá kell hagynia, mielőtt visszaküldené a terméket. A termékeket eredeti csomagolásukban és nem használt állapotban kell visszaküldeni. A visszaküldési csomagban tüntesse fel a rendelési számot és a szállítási nevet a gyors feldolgozás érdekében. A visszaküldési szállítási költségeket a vásárló viseli, kivéve a kézhezvételkor sérült termékek esetén. A szállítási költségek nem téríthetők vissza.

A visszaküldés kézhezvétele után akár 10 munkanapot is igénybe vehet a termék(ek) ellenőrzése. Miután megerősítettük, hogy a termékek jó állapotban vannak, kérjük, engedélyezzen akár 40 munkanapot a visszatérítési folyamatra a megerősítés dátumától számítva. Ha nem kapta meg a visszatérítést, miután megerősítettük a feldolgozást és a sikeres visszatérítést, kérjük, vegye fel a kapcsolatot pénzintézetével.

Nem térítjük vissza a használt, viselt vagy normál használat vagy helytelen használat miatt sérült termékek árát.

Minden visszatérítés amerikai dollárban ($USD) történik az eredeti vásárlás szerint. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az ügyfelek felelősek a devizaügyletekkel vagy árfolyamokkal kapcsolatos díjakért.

Termékproblémák

Komolyan vesszük a termékbiztonságot, és arra ösztönözzük ügyfeleinket, hogy biztonságosan és felelősségteljesen használják termékeinket. Tartsa be a termékhez mellékelt összes használati utasítást és biztonsági óvintézkedést, valamint a weboldalunkon elérhető összes forrást. Ennek elmulasztása károsodást vagy sérülést okozhat, amelyért nem vállalunk felelősséget, és az ebből eredő visszatérítések vagy cserék a mi belátásunk szerint történnek. Ha kényelmetlenséget tapasztal termékeink használata közben, azonnal hagyja abba a használatát, és vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségi oldalunkon keresztül. Segítünk megoldani bármilyen aggályt vagy kérdést.

Sérült termékek

Gondosan csomagoljuk termékeinket, hogy megakadályozzuk a szállítás közbeni sérüléseket. Egy termék akkor tekinthető sérültnek, ha hibás vagy fizikailag törött. A szállítás során sérült csomagolás, például horpadt dobozok stb., de a termék jó állapotban van, nem minősül sérülésnek.

Ha a terméke sérülten érkezik, értesítsen minket a kézbesítéstől számított 48 órán belül. A sérült termék bejelentéséhez küldjön e-mailt nekünk, és csatoljon egyértelmű fényképet a sérülésről. Meghatározzuk, hogy jogosult-e ingyenes cserére. Nem térítjük vissza és nem fogadjuk el a normál használat, kopás vagy helytelen használat miatt sérült termékek visszaküldését.

Szállítás és kézbesítés

Bár célunk, hogy rendelését időben kézbesítsük, nem vállalunk felelősséget a szállítási vagy kézbesítési késedelmekért, amelyek kívül esnek az irányításunkon, beleértve a futár, a vámhatóságok vagy más tényezők és problémák által okozott késedelmeket, amelyek a szállítás során felmerülhetnek. Ha bármilyen kézbesítési problémát tapasztal, vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a futárral segítségért. Nem vállalunk felelősséget az elveszett, ellopott vagy késedelmes csomagokért.